Thursday 15 May 2014

Ending. .

Assalamualaikum ^__^


Halu and genites, nowadays banyak cite yang starting best then ending kurang memuaskan, Aku tak cakap tak best, tapi kurang best shj! Termasuklah novel-novel, cerpen-cerpen. Ada sesetengah tu pulak ending pulak yang best. Ikut idea masing-masing kan?

Tapi sekarang ni, tak nak cite orang punya. Aku sendiri berada dalam krisis nak buat ending for my latest cerpen. Mana nak buat yg meletops, nak siapkan yg tergantung tu pun poning kopalo eden. Baru la aku tahu masalah-masalah yang dihadapi penulis-penulis kat dunia ni. Masa exam hari tu, essay BI aku buat story kan? Punya la aku stress nak habiskan cite yang aku rekakan tu. Susah la, last-last curi je idea melalui isu-isu masa kini. Entah berapa la score aku kutip.

Aishhh. Sambung balik pasal cerpen. Dulu aku beranganla nak buat novel sendiri then post kat blog wangi aku ni. Tapi, sendiri mau fikir la kan? TERGANTUNG beb! Sampai sekarang tak sambung-sambung. Biarkan ia Berlalu. Shuuu~ Dan sekarang ada beberapa buah cerpen yg turut sama tergantung. Dalam 2 tahun aku terkial-kial hasilkan karya sendiri walau tak sehebat mana, dapatlah dua buah cerpen ni :

       P/s : Kalau tak busy, Jemput singgah cerpen  cerpen . Then tinggalakn link anda ye..



                                                     Tekan . . Tekan . . Tekan

No comments:

Post a Comment