Wednesday 1 January 2014

2014, Here We Come!

Assalamualaikum dan Hye ^^

 

                                       First, Terima Kasih



Selamat datang ke 2014, aku ucapkan. Di tahun baru ini, wujudlah azam baru, matlamat baru, semangat baru, perubahan baru. Semoga berkekalan hingga ke akhir tahun ye! Fighting!
Macam mana hari ke-2 persekolahan? Mesti best kan? Ada yang jumpa kawan baru, cikgu baru, pakwe/makwe baru . Tak pun menghadap muka yang sama je. Pape pun, ucaplah syukur Alhamdulillah . Now, I'm 16 y/o. Aku dah besaa. *hahaha. . Tapi bagi yang muslim, Tahun baru kita dah lepas. Aku sekarang dah bergelar budak Form 4. Form 1,2,3 *sila hormat senior anda! Tapi cuti aku tak habis lagi, tinggal 2 hari saja lagi, best kan? Orang lain dah start buka buku, tapi buku aku tersimpan rapi dalam al-mari buat harta pusaka. Belajar rajin-rajin, especially, yang ambk spm tahun ni. Penting tu. Penentu Masa Depan anda :*D .

 2014, Moga penuh tarbiyah, Moga dilimpahkan sinar iman, Allah

          ' Jangan Gagal Merancang Masa Depan, kerana jika kita gagal Merancang 

                      Maka kita Merancang Untuk Gagal ' 

2 comments: